انجام ممیزی داخلی

 ممیزی داخلی چیست ؟ چطور انجام می شود؟ بسیاری از سازمان ها و شرکت ها برای استقرار سیستم مدیریت در مجموعه خود از خدمات مشاوره ای استفاده می نمایند، اما بعد از گذشت مدتی که نفرات داخلی سازمان با روش های اجرایی و فرایندهای خود آشنا شدند، دیگر نیازی به مشاور حس نمیشود

بنابراین سازمان بصورت روتین به فعالیت های خود ادامه می دهد ، اما در زمان ممیزی های مراقبتی و یا صدور مجدد این نیاز حس میشود تا یک شخص ثالث و خارج از مجموعه سیستم را بصورت کلی مورد بازبینی قرار دهد .

این بازبینی در قالب ممیزی داخلی که یکی از بندهای استاندارد های مدیریتی می باشد ، قابل انجام است .

چنانچه شما قبل از حضور شرکت گواهی دهنده خود نیازمند بررسی سیستم شرکت را داشته باشید، خدمات تری دبلیو کمپانی به شرح ذیل است :

  •  تعیین نفر روز مورد نیاز ممیزی بر اساس جدول IAF
  • ارائه برنامه ممیزی داخلی ، البته این برنامه به صورت پیش فرض تهیه شده و با نظر و همکاری نماینده شرکت قابل بررسی و تغییر می باشد .
  • حضور در محل شرکت و برگزاری یک جلسه افتتاحیه با کلیه سرپرستان و مدیران ، در این جلسه علاوه بر بازسازی جلسه افتتاحیه ممیزی نهایی ، توضیحاتی مختصر در خصوص استانداردها و وظایف آنها در روز ممیزی به سرپرستان و مدیران داده می شود ، این جلسه به نوعی یک کلاس آموزشی است .
  • تهیه چک لیست های ممیزی داخلی و در نهایت تحویل یک چک لیست تخصصی متناسب با نیاز های شرکت که در سال های بعد نیز قابل استفاده باشد .
  • گردآوری عدم انطباق های شرکت
  • ارائه راهکارهایی جهت رفع عدم انطباق ها
  • برگزاری جلسه اختتامیه ، تشریح عدم تطابق ها و راه حل های موجود
  • تحویل یک گزارش کلی از وضعیت سازمان جهت ازریابی نهایی
مرتبط بخوانید!  سيستم مديريت ايمنی مواد غذایی

با استفاده از خدمات ممیزی داخلی مجموعه ما ، شما با پرداخت حداقل هزینه می توانید ارزیابی جامعی از مجوعه خود داشته باشید و در نهایت تصمیم بگیرید که آیا برای ادامه مسیر خود نیازمند مشاوره هستید یا خیر ؟

در خصوص دریافت ایزو برای مجموعه خود نیاز به مشاوره ایزو دارید؟ به گرمی پاسخگوی شما هستیم. شماره پشتیبانی مستقیم : 09194680362

نظر(3)

ایمان محرمی زاده
نوامبر 11, 2020 در 6:36 ق.ظ

ببخشین روند کارتون چطور هست؟ ممنون میشم یک راهنمایی کنید. ما یک شرکت تجهیزات پزشکی هستیم.

هستی موسوی
می 13, 2021 در 6:36 ق.ظ

خسته نباشید. معمولا چقدر زمان میبره این کار؟

حسن دیباجی زاده
جولای 26, 2021 در 6:36 ق.ظ

هزینه و زمان انجام را ایمیل کنید.

ارسال دیدگاه

برای نظر دادن وارد شوید یا یک حساب کاربری جدید ایجاد کنید .

با ما در تماس باشید!