لینک های مفید در حوزه ایزو

در این بخش برای شما لینک های مفید در حوزه سیستم های مدیریت کیفیت را درج کرده ایم. آدرس سایت نهادها و انجمن های بین المللی خارجی و داخلی توسط تیم محتوای ما گردآوری شده است .تمامی این سایت ها به نوعی مرجع میباشند و  در زمینه های مختلف ایزو کمک رسان هستند.

شما با مراجعه به هریک از این سایت ها می توانید ، اطلاعات خوبی در سیستم های مدیریت کیفیت و همچنین قوانین و مقررات ، شرکت های گواهی دهنده معتبر کسب نمایید .

همچنین توجه نمایید که اداره کل تجهیزات پزشکی ایران و مرکز ملی تایید صلاحیت ایران که آدرس آنها در بین لینک های مفید ذکر شده است ، دو مرچع قانونگذارداخلی می باشند ، از بین این دو مرجع همانطور که در “ ایزو چیست ” ذکر شده بود ، سازمان ملی تایید صلاحیت ایران یکی از اعضای فدراسیون بین المللی ایزو می باشد .

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید سایر مقالات موجود در سایت از قبیل “تاریخچه  ایزو 9001 ” ، ” مشاوره ایزو ” و “ چه گواهینامه هایی برای شما مناسب است” را مطالعه فرمایید .

 

 

 

در خصوص دریافت ایزو برای مجموعه خود نیاز به مشاوره ایزو دارید؟ به گرمی پاسخگوی شما هستیم. شماره پشتیبانی مستقیم : 09194680362

 

ردیف عنوان  
1 فدراسیون جهانی ایزو
2 انجمن بین المللی IAF
3 انجمن جهانی ILAC
4 اداره کل تجهیزات پزشکی ایران
5 سازمان ملی تایید صلاحیت ایران
مرتبط بخوانید!  تفاوت ممیزی و ارزیابی چیست؟!

نظر(3)

مهری امام وردی پور
دسامبر 21, 2020 در 10:13 ق.ظ

واقعا خدا خیرتون بده.

عبدالله
آوریل 6, 2021 در 10:13 ق.ظ

خدا خیرتون بده واقعا مفید بود!

محمد پنداری
می 14, 2021 در 10:13 ق.ظ

واقعا کاربردی بود.

ارسال دیدگاه

برای نظر دادن وارد شوید یا یک حساب کاربری جدید ایجاد کنید .

با ما در تماس باشید!